[featured_image]
Trženje ekoloških pridelkov in izdelkov in konkurenčnost - Nadaljevalno usposabljanje za vključene v ukrep EKOLOŠKO KMETOVANJE iz PRP 2014−2020 za leto 2020

Predavanje je osredotočeno na trženje ekoloških pridelkov in izdelkov ter povečanje konkurenčnosti kmetij z dopolnilno dejavnostjo. Obravnava označevanje pridelkov z uporabo evropskih in nacionalnih shem kakovosti, pomen izgradnje blagovne znamke in celostne grafične podobe, ter strategije promocije preko družbenih omrežij (Facebook, Instagram, spletna stran). Poudarek je na dodani vrednosti izdelkov, ciljnem komuniciranju s kupci in uporabi inovativnih pristopov za izboljšanje prihodkov in učinkovitosti. Cilj je ustvariti trajnosten model, ki povečuje prepoznavnost in uspešnost ekoloških kmetij.

ključne besede: trženje, dodana vrednost, ekološki pridelku, konkurenčnost, dopolnilna dejavnost

Pripete datoteke

FileAction
Trzenje.pdfPrenesi
  • Različica
  • Št. prenosov700
  • Velikost datoteke 1.12 MB
  • Št. dokumentov 1
  • Datum ustvarjenja 30. marca, 2021
  • Nazadnje posodobljeno 20. januarja, 2025