ime izziva
Trženje mesa drobnice
opis izziva
Na kmetiji imamo 150 glav veliko čredo drobnice (ovce in koze). Zadnja leta se pojavlja problematika prodaje mesa, saj meso prodajamo izključno v klavnice, kjer pa je tržni delež, ki ga rejec dobi precej manjši od pričakovanega. Mladi kmetje si tako težko ustvarijo priložnost za razvoj vendar le stagnirajo. Na drugi strani je vedno več povpraševanja po mikro in makro konfekcijskih kosih mesa drobnice. Če želimo rejci drobnice ponuditi trgu takšen način prodaje, mesa drobnice preprost zmanjka. Vzpostaviti je potrebno oskrbo na lokalni ravni, povezati kmetije, klavnice, predelovalnice in distribucijo ter ponuditi malemu potrošniku nakup mesa po želji in ne več v obliki trupa.
sektor
kmetijstvo
panoga
reja drobnice
ključne besede
stroškovna učinkovitost, modeli lokalne oskrbe, genetika
statistična regija
Primorsko-notranjska regija
ime/ naziv iskalca rešitve
Andrej Sedmak
kontaktni podatki
asedmak[@]gmail.com